

Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου παρέχει τις παρακάτω e-υπηρεσίες προς το προσωπικό:
Υποδομή διαχείρισης ιδρυματικού λογαριασμού. Η υπηρεσία χρησιμοποιείται από το μόνιμο προσωπικό για την ενεργοποίηση του ιδρυματικού λογαριασμού, ο οποίος είναι κοινός για τη πρόσβαση σε οποιαδήποτε άλλη παρεχόμενη e-υπηρεσία.
Πλατφόρμα η οποία αποτελεί τη Κεντρική Υπηρεσία Πιστοποίησης χρηστών του ιδρύματος. Παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση στο προσωπικό για τα στοιχεία του λογαριασμού του που είναι διαθέσιμα σε άλλες υπηρεσίες, τις ενεργές συνεδρίες, ιστορικό συνδέσεων και τα στοιχεία που έχει μοιραστεί ο χρήστης με τις υπηρεσίες που αιτήθηκαν τη συγκατάθεσή σου.
Πλατφόρμα διαχείρισης κωδικού ιδρυματικού λογαριασμού. Η υπηρεσία διαχείρισης κωδικού χρήστη παρέχει στο προσωπικό τη δυνατότητα εισαγωγής νέου κωδικού σε περίπτωση που έχει ξεχαστεί και τη δυνατότητα αλλαγής υπάρχοντος κωδικού με άλλον με ασφαλή τρόπο. Παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση στο φοιτητή αναφορικά με στοιχεία του ιδρυματικού λογαριασμού.
Η πλατφόρμα Open eClass είναι ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων. Είναι σχεδιασμένο με προσανατολισμό την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βασίζεται στη φιλοσοφία του λογισμικού ανοικτού κώδικα, υποστηρίζεται ενεργά από το Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο (GUnet) και διανέμεται ελεύθερα. Βασική επιδίωξη της πλατφόρμας είναι η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και η εποικοδομητική χρήση του διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία. Χρησιμοποιείται από το εκπαιδευτικό προσωπικό για διαχείριση ηλεκτρονικού μαθήματος.
Υποσύστημα εξυπηρέτησης διδασκόντων με σύγχρονο responsive web interface και δυνατότητες ενημέρωσης για φοιτητολόγιο τάξης και κατάθεσης βαθμών. Χρησιμοποιείται από το διδακτικό προσωπικό για καταχώρηση βαθμών στις εξετάσεις και ενημέρωση της ηλεκτρονικής γραμματείας.
Πληροφοριακό σύστημα με στοιχεία του προσωπικού του Ιδρύματος, το οποίο περιέχει διακριτά υποσυστήματα τα οποία καλύπτουν ανάγκες της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Ιδρύματος γενικότερα.
Η πλατφόρμα αποτελεί σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο χρησιμοποιεί το Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Καταγράφει με συστηματικό τρόπο τα θέματα που θέτει το προσωπικό του Ιδρύματος (πλην φοιτητών) και χρήζουν τακτοποίησης. Τα ποικίλα θέματα σε κάθε πόλη αντιμετωπίζονται ενιαία, άμεσα και δρομολογείται η επίλυσή τους από προσωπικό της Μονάδας Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προς όφελος της Ακαδημαϊκής Κοινότητας.
Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων Συντήρησης της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, το οποίο χρησιμοποιεί το Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, καταγράφει με συστηματικό τρόπο τα καθημερινά προβλήματα συντήρησης των εγκαταστάσεων 1) Ψύξης – Θέρμανσης 2) Πυροπροστασίας 3) Ηλεκτρομηχανολογικών – ΗΖ – UPS 4) Οικοδομικών 5) Υδραυλικών 6) Βλαβών που προκύπτουν από τις καθημερινές λειτουργικές ανάγκες των κτιρίων του. Το προσωπικό του Ιδρύματος έχει την δυνατότητα να θέτει στην Τεχνική Υπηρεσία τα παραπάνω προβλήματα που χρήζουν τακτοποίησης.
Πλατφόρμα διαχείρισης email μόνιμου προσωπικού. Η είσοδος γίνεται με τα στοιχεία του ιδρυματικού λογαριασμού. Το προσωπικό λαμβάνει προσωποποιημένη ενημέρωση για μηνύματα αλληλογραφίας που του έχουν αποσταλεί και αποστέλλει τα δικά του μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
Πλατφόρμα του πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας του Ιδρύματος. Μέσω του ΠΣ της ΜΟΔΙΠ, πραγματοποιείται η ηλεκτρονική αξιολόγηση των μαθημάτων/διδασκόντων, η καταχώρηση των απογραφικών δελτίων μαθημάτων και η καταχώρηση στοιχείων για την ερευνητική δραστηριότητα του ακαδημαϊκού προσωπικού. Εξάγονται αναφορές και στατιστικά για την ποιότητα των προσφερόμενων σπουδών και υπηρεσιών, τα οποία αξιοποιούνται για τη διασφάλιση και βελτίωση της ποιότητας στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Το πληροφοριακό σύστημα της ΜΟΔΙΠ διασυνδέεται με άλλα πληροφοριακά συστήματα του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου προκειμένου για την άντληση σχετικών δεδομένων.
Πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αδειών διοικητικού προσωπικού. Πραγματοποιείται καταχώρηση των πάσης φύσεως αδειών που λαμβάνει το διοικητικό προσωπικό, από εξουσιοδοτημένο προσωπικό της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού. Παρέχει προσωποποιημένη πληροφόρηση στο διοικητικό προσωπικό, το οποίο εισέρχεται με τον ιδρυματικό λογαριασμό που διαθέτει στο Ίδρυμα και ενημερώνεται αναλυτικά για τις άδειες που έχει λάβει καθώς και τα υπόλοιπα των αδειών που έχει.